Ustawienia

Postępowanie 3/2019 Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach

Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, w procedurze właściwej dla zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej progów określonych  w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą PZP”, przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na:

Dostawę energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach o łącznym wolumie 399.000 kWh (+/- 10%) rocznie, tj. 798.000 kWh (+/- 10%) w okresie dostaw od dnia 01.2020 r. do dnia 31.12.2021 r.

Punkty poboru:

Budynek Domu Handlowego „ARKADIA” – zlokalizowany przy ulicy Noniewicza 42A w Suwałkach

Centrum Edukacyjno Szkoleniowe  – zlokalizowane przy ulicy Osiedle II blok 6A w Suwałkach  

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ

  1. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia, w imieniu własnym i Zamawiającego, umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego, PGE Dystrybucja S.A, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  2. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodne z zapisami ustawy Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. 2019 r., poz. 755, z późn. zm.), aktami wykonawczymi oraz Polskimi normami.
  3. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD, tj. PGE Dystrybucja S.A.
  4. Umowy o świadczenie usług dystrybucji są zawarte i obejmują okres realizacji niniejszego zamówienia.
  5. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego. W przypadku niedotrzymania standardów jakościowych obsługi określonych obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia bonifikat w wysokości określonych Prawem energetycznym oraz zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy.
  6. Zamawiający przekaże niezbędne dane w wersji elektronicznej oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy. Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie również załącznik do umowy, tj.
      1. danych dla każdego punktu poboru:
        • nazwa i adres firmy;
        • opis punktu poboru;
        • adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);
        • grupa taryfowa ;
        • planowane roczne zużycie energii;
        • numer licznika;
        • Operator Systemu Dystrybucyjnego;
        • numer ewidencyjny PPE;
      2. dokumentów
        • pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy;
        • dokument nadania numeru NIP;
        • dokument nadania numeru REGON;
        • dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa.

    W przypadku gdy powyższe dane okażą się niewystarczające w celu dokonania zmiany sprzedawcy,  Zamawiający po podpisaniu z Wykonawcą umowy na dostawę energii elektrycznej, udzieli Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji w celu dokonania powyższej zmiany.

  7. Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa URE
  8. Zamówiona energia elektryczna zostanie w całości przeznaczona na potrzeby własne Zamawiającego. Zamawiający nie prowadzi działalności koncesjonowanej.
  9. Zamawiający wymaga aby faktury za sprzedaż energii elektrycznej dostarczane były przez Wykonawcę w formie elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.
  10. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za otrzymaną energię elektryczną, na podstawie otrzymywanych faktur VAT, w terminie określonym w fakturze, który jednak nie może być krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

Pliki do pobrania